Berzina Dengan Adik Ipar

Posted: November 19, 2009 in Dear Diary
Tags: , , , ,

Amir bersiap sedia untuk keluar menjemput Mona iaitu adik iparnya di perhentian bas. Secara kebetulan isteri dan anak anak Amir tiada di rumah kerana menghadiri satu majlis jamuan. Inilah satu satunya peluang untuk mendampingi Mona sebarang gangguan.

Mona belum lagi berumah tangga, umurnya baru 18 tahun. Midah, kakaknya yang juga isteri Amir berumur 38 tahun, dan dah punya dua orang anak. Amir sendiri sudah berusia 45 tahun.

Amir memerhati ketibaan bas Mona. Tak berkedip kedik Amir meneliti pergerakan adik iparnya. Mona memakai blaus merah dan berkain yang berbentuk gaun labuh yang agak longgar. Desiran angin yang bertuip membuatkan kainnya itu terpekap pada jaluran tubuhnya. Pamiran yang sebegitu rupa telah menyebabkan pelir Amir berdenyut denyut di dalam seluarnya. Hasrat yang berunsurkan ciri cirimaksiat mulai bersarang di dalam kepala Amir.

Mona bergerak masuk ke dalam kereta dan duduk di kerusi depan bersebelahan Amir. Dalam perjalanan pulang, Amir mula buat hal. Memang pun selama ini dia ada menaruh hajatnya tersendiri yang terhadap Mona. Cuma Mona aje yang tak melayan sangat. Kalau mengikut potongan badan, Mona memang cukup seksi. Raut wajahnya jauh lebih menarik, jika dibandingkan dengan Midah isteri Amir itu. Amir telah berkawin dengan Midah semata mata atas desakan keluarga.

Belum pun sempat menghidupkan enjin keretanya, Amir merangkul Mona lalu bertalu-talu mencium pipinya. Mona seolah olah terkejut dan kaku tak dapat berbuat apa-apa, melainkan terpaksa membiarkan Amir berbuat begitu. Inilah peluang terbuka bagi Amir untuk mengoda Mona. Inilah masa yang dinantikan untuk memerangkap Mona yang sudah lama diberahikan.

Memangpun sejak kebelakangan ini, Amir sering merapati Mona. Pernah di suatu petang, Amir memelok pinggang Mona dari belakang. Sebagai gadis belasan tahun, Mona terasa keliru dan terlalu takut untuk bertindak. Manakala Amir pula semakin berani bertindak kerana tiada penentangan dari Mona. Namun Amir cukup berhati hati hinggakan isterinya tidak sedikit pun menaruh syak wasangka..

Sebentar kemudian, kereta proton wira berwarna putih meluncur keluar meninggalkan Perhentian bas. Sepanjang perjalanan itu, tangan Amir sentiasa mengusap-usap paha Mona. Seperti biasa Mona kebingungan dan tidak tahu apa yang harus dilakukannya. Dia cuma berharap agar cepat sampai ke rumah. Itu sajalah yang akan membebaskannya dari penindasan seksual yang Amir lakukan.

Pada malam itu Amir dah bertekad untuk menodai kesucian Mona. Lagipun dia rasa rugi sangat jika tak di sembelih.kijang yang dah pun termasuk ke dalam perangkap. Lauk yang kelihatan sebegitu enak takkan nak dibiarkan saja. Amir membelukkan keretanya ke jalan tanah merah di sebuah ladang kelapa sawit . Udah jauh daripada jalan besar, baru dia berhenti di bawah pokok-pokok kelapa sawit. Jam dah pukul 11.05 malam ketika itu. Lampu besar dimatikannya. Manakala lampu kecil di dalam kereta dinyalakan. Enjin dibiarkan hidup untuk menjana air-con.

Amir tersenyum panjang. Kini dia pasti betul Mona dah tak boleh lari dari perancangan maksiatnya. Sebaik sahaja Amir memberhentikan kereta tadi, dia dah mula bertubi tubi mencium Mona. Walaupun ciumannya tidak berbalas namun Amir tetap meneruskan kerakusannya. Bertubi tubi muka Mona dicium sampai dah mula naik kemerahan, Sambil itu, Amir mula bertindak mengambil kesempatan meraba dan meramas-ramas buah dada Mona.

Semasa Amir berbuat begitu, badan Mona mengeliat kuat. Nyata Mona tidak mengemari akan pelakuan Amir terhadapnya. Nafasnya keluar masuk.deras. Sekali-sekala dia menarik nafas panjang. Mulutnya mula merenget “Janganlah Abang…… Kenapa tak senonoh ni…. Mona tak nak begini…..” .

“Es es es es es….. Mona ni cantiklah….”, rengek dan bisek Amir sambil meramas-ramas buah dada Mona. Amir bertindak semakin liar. Dia mula membuka butang blaus Mona. Mona meronta ronta menghalang. Namun ternyata Amir cukup faham dan mahir untuk membataskan penentangan Mona. Segera Amir meraba tetek Mona secara kulit ke kulit. Kalau tadi tetek Mona masih tersorok di dalam coli tapi kini nyata sudah terdedah. Hasil dari ketekunan usaha rabaan Amir, bra Mona terlucut entah ke mana. Kemerahan puting tetek Mona membuatkan Amir tersentak kekaguman. Jari Amir mula menyukat nyukat di serata pelusuk tetek Mona. Ternyata tetek Mona tidak besar tapi cukup istimewa untuk merangsang nafsu lelaki..

Perlahan lahan Amir merebahkan kerusi mereka berdua. Dengan pantas badannya merintangi pada bahagian pusat Mona. Amir berkedudukan mengereng dengan menghala pandangan ke arah kaki Mona. Amir bertindak begitu untuk membataskan ruang pergerakkan tangan Mona. Dengan itu tangan Mona kini hanya mampu mempertahankan auratnya setakat paras dada sahaja. Ternyata tindakan Amir itu adalah untuk mudahkan tangannya menjalar masuk ke dalam kain Mona. Kegelisahan Mona nampak semakin ketara apabila Amir mula menyingkap kain Mona. “Janganlah selak kain Mona…. Tolong jangan buat cam ni …. Mona malu..!!!” Dengan bersungguh sungguh Mona merayu kepada Amir. Nada suara Mona terketar ketar lain macam seolah olah ada sesuatu yang amat dirahsiakan.

Semakin Mona merayu semakin ghairah hajat Amir untuk menyingkap rahsia yang tersembunyi di dalam kain Mona. Sambil tangan kiri Amir menyelak kain Mona, tangan kanannya pula dengan mudah menyelok masuk ke dalam kain tersebut. Amir tidak membuangkan masa. Arah tuju tangannya ialah pada panties kat celah kangkang Mona. Sesampai tangannya di situ, Amir mengorak senyum lebar. Panties yang dijangkanya itu tidak langsung ditemui. Yang ada terpekap pada tapak tangannya hanyalah bulu bulu puki Mona.

Muka Mona pudar kerana malu yang tidak terhingga. Rahsia besarnya telah pun terbongkar. Pemberontakkan Mona mula longgar. Amir pula sebaliknya amat gembira dengan penemuan yang sama sekali di luar dugaan itu. Amir segera mengusap-usap bulu puki Mona. “Ooo… begini perangai Mona ye… Rupa rupanya Mona ni anak dara yang tak tahu pakai seluar dalam. Tahulah nasib Mona nanti bila abang hebohkan perkara ini… hahahaha…..” Dengan bernada serious Amir mengugut Mona.

Terketer ketar lutut Mona mendengarkan kata kata Amir itu. Akal Mona kebinggungan dan buntu. Dia merasakan dirinya telah tewas kepada Amir. “Kesianlah pada Mona ni abang. Tolonglah jangan hebohkan rahsia ini. Mana Mona nak letakkan muka nanti.” Dengan sayunya Mona menagih simpati dari Amir. “Mona sanggup ikut apa saja kemahuan abang, asalkan rahsia ini tidak terbocor.” Bersungguh sungguh Mona mengemukakan kesanggupan pengabdian dirinya kepada Amir.

Amir mengorak senyum.yang bersaratkan kecenderungan maksiat. Mona kini sudah akur pada kekuasaan Amir. Burung idaman Amir sudah pun selamat masuk ke dalam perangkap. Amir segera mempamirkan penguasaannya. Dicakupnya rambut Mona dan menariknya ke bawah. Terdongak dagu Mona dibuatnya. “Mona dengar sini baik baik. Mulai saat ini, Mona mesti ikut segala perintah abang. Baik buruk arahan abang mestilah Mona patuhi, tanpa sebarang persoalan. Mona faham tak ….? ” Tegas Amir sambil mempamirkan tanda tanda kekuasaan dengan menggoyang goyangkan rambut Mona yang dicakupnya itu. Amir yakin bahawa tiada lagi jalan keluar bagi Mona. Memang Amir akan jadikan Mona abdi untuk memenuhi hasrat durjananya.

Ya…. Mona faham segalanya. Mona bersumpah akan sentiasa taat pada abang. Apa saja yang abang suruh akan Mona lakukan.” Di dalam serba kesakitan akibat rambutnya diorong sentap Mona melafazkan sumpah kesetiaan. “Baguslah jika Mona dah sedar hakikat ini. OK sekarang buka kangkang Mona seluas luas yang boleh.” Tanpa berlengah Mona menunjukkan respon terhadap arahan Amir itu. Dengan se luas mungkin Mona membuka kangkangannya.

Amir menyantapkan matanya pada sekitar bahagaian di bawah pusat Mona yang sudah terdedah itu. Keindahan yang terserlah jelas menepati kehendak nafsu Amir. Lurah puki Mona yang berbulu nipis itu terpamir se nyata nyatanya pada keadaan Mona mengangkang sebegitu rupa. Mona terperanjat seketika apabila jari jari Amir mengukur jaluran lura pukinya. Ketembaman puki Mona itu amat menggeramkan Amir. Usapan Amir yang semakin kasar membuatkan Mona mula mendengus. Amir tidak hirau akan segala dengusan Mona dan dia teruskan asyik dengan tugasnya. Jejari Amir dengan rakus meneroka ke dalam lubang puki Mona. Ternyata lubang puki Mona sudah basah dan berlendir. Jari telunjuknya mencuit-cuit biji kelentit Mona. Semakin dicuit-cuit, semakin kembang ianya. Dan semakin kuat badan Mona mengeliat dan mulut mendengus.

“Mona masih dara lagikah ?’ Dengan penuh harapan Amir bertanya kepada Mona. Mona hanya mampu mengangguk-anggukkan kepalanya sahaja. Amir menyambut anggukan Mona dengan senyuman gembira.

Amir membuka zip seluar dan terus melucutkan seluar dan bajunya sendiri. Mona tercenggang memerhati Amir membogelkan pakaian. Inilah kali pertama Mona melihat kebogelan tubuh seorang lelaki. Batang pelir Amir sudah cukup tegang dan keras. Desakkan syahwat Amir sudah cukup meluap luap. Dia tidak mahu banyak membuang masa. Puki perawan ayu yang berusia 20 tahun lebih muda itu dah terhidang di depan matanya. Dah lama Amir kepingan daging muda belasan tahun seperti Mona. Kali ini pucuk dicita ulam mendatang.

Bukan setakat puki muda tapi Mona juga memang memiliki paras rupa tinggi lampai yang cukup jelita Kulit Mona halus dan putih melepak. Itu amat berbeza sekali dengan keadaan isteri Amir yang berkulit gelap dan dah tu pulak gemok pendek. Perkara yang di kira bonus berharga pada Amir ialah puki Mona yang masih suci itu.

Amir mula mengatur langkap untuk menakhodakan pelayaran junub. Perlahan lahan dia bergerak ke celah-celah paha Mona. Sambil bercelapak di situ Amir memperbetulkan kedudukannya supaya cukup selesa. Amir mencapai kedua belah pergelangan kaki Mona dan diangkat ke atas. Dengan segera Amir melipatkan sepasang kaki itu sehinggalah lutut Mona berkedudukan hampir ke paras tetek Mona sendiri.

Dengan kaki Mona yang dah terlipat ke atas sebegitu, tinggallah Puki Mona berkeadaan tersembul dan terkopak sejelas jelasnya. Amir meludah sedikit ke tapak tangannya. Jari jarinya yang basah itu disapukan pada lubang puki Mona. Amir monggosok gosok lubang puki Mona. Amir asyik dan seronok memberikan sentuhan sentuhan terakhir pada kedaraan puki Mona.

Mata Mona nampak kuyu dan hayal. Mulutnya ternganga sedikit sambil lidah Mona terjilat pelat pada bibirnya sendiri. Belaian jari jari Amir.telah membawakan suatu rasa kesedapan pada puki Mona. Batang Amir pula sudah cukup keras dan bertenaga. Amir mulai membasahi batang pelirnya dengan air liur. Apabila pasti cukup kelicinan, dia pun mengacukan kepala pelirnya pada gerbang lubang puki Mona. Perlahan lahan kepala pelir Amir menyondol nyondol dicelah tangkupan kelopak puki Mona. Bahan pelicin pada pelir dan puki mereka berdua ternyata mencukupi. Begitu mudah kepala pelir Amir menyondol sasaran. Takuk kepala pelirnya dah pun terbenam di celah alur puki Mona.

Amir berhenti sejenak untuk memerhatikan reaksi Mona. Ternyata Mona leka masih dibuai arus kesedapan. Amir pun terus memasukkan lagi pelirnya ke dalam lubang puki Mona. Tiba tiba pelir Amir rasa tersekat bagaikan ada suatu benteng yang menghalang kemaraannya. Amir mengorak senyum gembira. Dia tahu benar bahawa itulah benteng selaput dara Mona. Kepala pelir Amir dengan bertambah garangnya meneruskan hentakkan pada permukaan selaput lubang dara Mona.

Keasyikkan Mona seolah olah dikejutkan oleh sesuatu. Kolopak matanya terbeliak. Bibirnya terketar ketar. Belum pun sempat selaput dara Mona diranapkan, kat puki Mona dah mula disengat kesakitan. Amir menarik nafas panjang sebelum meneruskan kemaraan. Mona pun ikut sama menarik nafas panjang sebagai persediaan menghadapi sebarang kemungkinan.

Amir menolakkan lagi pelirnya ke dalam. Kali ini ia masuk sekerat batang. “Aduhhhh… Pedihnya kat puki Mona ni.” Mona bersuara merenget kesakitan. Amir pun berehat seketika. Sambil berehat itu, tangannya terus meraba dan meramas buah dada Mona, adik iparnya itu. Halim menarik nafas lagi. Selang itu Mona sudah dapat mengagak tindakan Amir selanjutnya. Kepala lutut Mona menggigil ketakutan.

Dengan rakus kepala pelir Amir mengkejami puki Mona dengan menyondol masuk semahu yang mungkin. Bercerap selaput dara Mona diranapkan oleh pelir abang iparnya sendiri. Serentak dengan itu Mona terjerit lagi, “Sakit abangggg…. ! Tak muat…. Puki Mona dah koyak ni……. .” Amir terasa. tangan Mona menolak-nolak perutnya supaya pelir Amir tidak mara ke dalam lagi Namun usaha usaha Mona itu sudah terlambat. Seluruh kepanjangan 5 inchi pelir Amir dah pun selamat berkubang di dalam puki Mona.

Pada fikiran Amir, apa yang nak ditahan-tahan lagi, semua dah masuk. Dalam keadaan itu Amir mendakap Mona. Berdengu dengu Mona menanggis. Kesakitan di pukinya sungguh memeritkan. Sama sekali Mona tidak menduga pemecahan daranya mendatangkan kesan yang sebegitu rupa. Bontot Mona megeliat tak henti henti. Lubang pukinya yang sempit itu sedaya upaya cuba diselesakan untuk menampung pelir Amir.

Amir juga bertindak untuk meringankan kesakitan pantat Mona. Mulut Amir digerakkan ke arah tetek Mona. Ianya singgah tepat pada puting sebelah kiri. Dengan penuh kepakaran lidah Amir mengelintir puting tetek Mona. Akibat dah terlalu geram Amir terus pula menyonyot buah dada Mona. Semakin dinyonyot semakin mengeliat badan Mona. Tangan Mona mula merangkul erat tengkuk Amir. Lendir lendir syahwat mula terbit membasahi lubang puki Mona. Sudah pasti keadaan ini menambahkan kelicinan dan kelazatan bagi pelir Amir untuk terus memasak kemaraan.

Punggung Amir mula turun naik. Ini maknanya, Amir sudah mula menghenjut. Namun begitu, mulutnya masih menyonyot puting tetek Mona. Teknik dua aktiviti yang berjalan serentak itu ternyata amat berkesan. Ia bukan saja berjaya melunturkan kesakitan pada puki Mona malah ia juga telah menyuntik limpahan kenikmatan yang tidak pernah dialaminya.

Tak lama kemudian, Mona merayu,” Abangggg…, Mona dah tak tahan ni. OOOhhh…. Nikmatnya …..” Berdengus dengus Mona mengucapkan lafaz kesedapan yang dirasainya.

Amir terus-terusan menghenjut. Manakala badan Mona sudah mula meronta-rota. Tangannya terkapai-kapai. Nafasnya mula tersekat-sekat. Amir masih terus menghenjut. Tiba-tiba Mona menjerit kuat dan panjang ,” Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh”

“Sedap sungguh berzina dengan Mona ni…. Tapi abang dah tak tahan sangat lagi… Abang perlu lepaskan nafsu ni kat dalam puki Mona.” Sambil Amir terus menyambal lubang puki, Mona terangguk angguk menyatakan kerelaannya. Serentak dengan itu Amir pun menjerit kesedapan. Air mani Amir yang dah seminggu bertakung itu pun meledak keluar. Das ledakkan padu dilepaskan oleh kepala pelir Amir. Kemudiannya diiringi pula beberapa das ledakkan ringan. Kencing putih yang melekit lekit itu tersimbah dan terpalit dengan banyaknya pada pintu rahim Mona.

Amir tersungkur di dada Mona. Mona jadi lemah longlai. Begitu juga dengan Halim. Apa tidaknya, hampir setengah cawan air mani Amir dah terpancut ke dalam lubang puki Mona. Takungan air benih yang cukup likat memenuhi setiap rongga di dalam lubang puki Mona. Keseronokan berzina yang sebegitu rupa sudah pasti akan membuntingkan gadis yang sesubur Mona. Namun Mona sudah terlupa akan itu semua. Sinar kepuasan jelas terpancar pada pasangan yang baru selesai berzina itu. Raut wajah mereka tidak sedikit pun menampakkan sebarang penyesalan di atas perbuatan terkutuk itu.

Apabila Amir bertenaga semula, segera dia bangun. Dia beralih semula ke tempat duduknya. Batang pelirnya yang masih tegang itu didapati penuh bersalut beranika lendiran. Mona pula masih lagi terbaring mengangkang. Amir tunduk untuk meneliti keadaan lubang lubang puki Mona. Hanya beberapa titik air mani dapat dilihatnya pada belahan puki Mona. Tangan Amir membelek belek pada alur puki yang dah ternganga itu. “Arrrrr…. ” Mona merengget kengiluan. Maklumlah puki Mona baru saja pecah dara. Jadi memanglah pukinya itu masih lagi terasa sengal. Perlahan lahan Amir membuka kelopak puki Mona untuk mencari sesuatu.

Lubang puki Mona ternganga membentuk bulatan seperti sebuah telaga. Di dalam telaga itu penuh berisikan kepekatan air mani Amir. Turut bercampur di dalam takungan itu, Amir dapati ada lendiran yang berwarna kemerahan. Maka ternyatalah bahawa dara Mona telah tumpas pada batang pelir Amir. Lantas dia tersenuym panjang dan kemudian mengucup bibir Mona.

Comments
  1. fiq says:

    kesimpulannya…mona dan abg iparnya mrupakn mnusia yg lbih bdoh dri lembu

  2. Zreenn@gmail.com says:

    Bongok,knape x ajak aku skali.hahaha..

  3. Orang Jawa says:

    Kwakakakka ! ni pun sama bangang :D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s